dilluns, 21 d’abril del 2008

Sant Jordi, una festa per a tota la família

Arriba Sant Jordi i com cada any celebrarem la festa del llibre i de la rosa. A casa fa dies que en parlem, quins llibres ens agradarien, perquè es regalen roses, què es una llegenda.... A en Pol Nabil li agrada molt Sant Jordi perquè és un cavaller i porta espasa, a la Paula li fa por pensar que cada dia una donzella era entregada al drac perquè se la cruspís. En fi entre llegenda i realitat ens trobarem el proper dimecres a la tarda a l'escola dels meus fills amb altres pares i mares, mestres i alumnes per a celebrar el Sant Jordi. Hi haurà paradetes de llibres on se'n podran comprar de nous i també paradetes on es podran intercanviar llibres, tu deixes un llibre que ja has llegit i n'agafes un altre que et faci patxoca. Es bonic, espero que el temps acompanyi!!!.

Al matí aniré a la paradeta que AFAC (Asociación de Familias Adoptantes en China) tindrà al passeig de Gracia núm 82, on hi haurà llibres de Xina, llibres infantils i també sobre adopció. És per aquest motiu que hi seré, doncs entre molts d'altres hi podrem trobar “Un Mar d'Amor, diari d'una doble adopció”, el llibre que vaig escriure dedicat als meus fills i que explica el procés de la seva adopció al Marroc. L'any passat ja hi vaig ser i em va agradar molt poder parlar amb la gent que el comprava. Uns el volien per a ells perquè estaven en ple procés d'adopció i volien conèixer experiències adoptives, altres ja havien adoptat però els feia ilusió veure un altre procés diferent al seu i d'altres volien fer un regal a persones que volien adoptar i creien que els agradaria començar a submergir-se en aquest “mar d'amor”. Va ser una experiència agradable que espero repetir enguany, gracies a la bona pensada dels amics d'AFAC que per segon any consecutiu posaran una paradeta al carrer per acostar els llibres a la gent.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Em fa molta il.lusió poder compartir aquest matí d´el dimecres, un dia tan especial i tan nostre, amb una persona amb una qualitat humana, una tendresa i una sabiduria com les teves.

Una abraçada,

Fina

L'AUTORA ha dit...

Caram Fina, em faras posar vermella!!!, sóc una dona lluitadora, a qui ha costat molt de tenir els fills que volia i a qui encanta ser mare. Compartirem la festa de Sant Jordi.
gracies
Mercè

el fil vermell ha dit...

A mi m'han regalat un llibre sobre l'adopció a la Xina, a veure si més endevant em puc llegir el teu!
Sembla interessant!

L'any que ve viatjaré cap a les terres del Marroc amb els del meu curs per portar ajuda als nens d'aquell país!
Al meu blog ni he posat informació!

AnnA