dilluns, 22 d’octubre del 2007

Al cole em diuen que tinc dues mares

"Al cole em diuen que tinc dues mares, la del Marroc i tu"- em comenta la meva filla, mentre esmorzem-. Jo li responc què en pensa ella. La Paula em diu que creu que té dues mares. Llavors li dic: - "què és una mare?, que fa una mare?". Inmediatament, la Paula i en Pol Nabil van enumerant totes les coses que faig: anar a comprar, portar-los al metge, consolar-los quan estan tristos, llegir contes, anar al parque a jugar, estimar-los....LLavors qui és la teva mare? ets tu mama, tu ets la meva mare - i.... la senyora del Marroc?- la senyora del Marroc et va donar la vida, et va portar a la seva panxa i et va parir, per això sempre li estaré agraida. Intervé el seu germà, en Pol Nabil i diu com aquell qui no vol la cosa " mira Paula, hi ha dos tipus de dones, unes que porten els nens a la panxa i no son mares i d'altres que no porten els nens a la panxa i són mares", oi mama?. Això mateix fills, i ara acabem d'esmorzar que es fa tard per anar al cole. (Recordo que l'any passat amb el meu fill vam tenir la mateixa conversa, deu ser cosa dels 7 anys)