dimarts, 11 de març del 2008

Es fan grans!!!

Els fills es fan grans, en Pol Nabil farà 9 anys i la Paula en farà 8.Van a l'escola, molt contents, tenen amics i segueixen els aprenentatges amb tota normalitat. Quan surten de l'escola fan esport i música, on també tenen un nucli social de relació i disfruten de les activitats que ells han triat perquè els agraden. La seva jornada “escolar”, els dilluns i dimecres acaba a les 6 de la tarda i els dimarts i dijous a les 7:30. Quan van arribar a les nostres vides vam prioritzar el temps de dedicació als nostres fills i vam decidir que jo no em reincorporaria al món laboral a jornada complerta. Ja fa set anys que treballo com autònoma des de casa perquè em permet estar pels meus fills, portar-los al col·le, anar-los a buscar a la tarda, anar al parque a jugar, fer el sopar, banyar-los, sopar junts....Ara però, em puc plantejar tornar a treballar fora de casa, els meus fills van a l'escola, fan activitats extraescolars i tenen uns horaris més dilatats que em permeten pensar en tornar al món laboral. El que més m'agradaria seria una feina relacionada amb l'adopció. Fa 7 anys que realitzo tasques d'informació a les famílies adoptants, de relació amb els mitjans de comunicació i amb l'administració des de la Federació d'Associacions de famílies Adoptives i m'agradaria convertir-ho en la meva professió. Però, ai las!, això, ara per ara, és impossible. Tota la meva vida professional ha girat a l'entorn de la infància, primer com a mestra i després com a responsable de continguts infantils en l'àmbit audiovisual. Ara vull una feina que m'aporti satisfacció personal i a l'hora em faciliti seguir fent de mare, vull coinciliar la vida familiar i la laboral. Tornaré a l'educació, tornaré a l'escola i potser podré contribuir a donar a conèixer l'adopció, a sensibilitzar els docents, alumnat i famílies que l'adopció és una forma de fer créixer la família, tan vàlida i lícita com la biològica.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ja fa molt de temps que segueixo el teu bloc, sencillament perquè m'apasiona!!!.
téns uns fills encantadors i l'amor que es desprèn de les teves paraules quan parles d'ells em va captivar.
Jo també sóc mare adoptiva, bé, mare.....en definitiva encara que a vegades algú s'esforçi a trobar-hi diferències per mi és exactament el mateix.
m'ha empès a escriure la penúltima entrada al teu espai, doncs justament fa un parell de dies jo l'he fet semblant al meu bloc.
no deixis mai d'escriure, i la teva manera d'icorporar-te a la feina em sembla magnifica.
una forta abraçada
sílvia.

http://amblamevaprincesa.blogspot.com/
www.filladelcor.com

L'AUTORA ha dit...

Moltes gràcies, les mares som mares sense adjectius, i em molesta que es vulguin posar problemes on no n'hi ha,en tot cas n'hi pot haver igual que en qualsevol familia. Entraré al teu blog!!!!.

una abraçada
Mercè