divendres, 14 de març del 2008

Vacances de Setmana Santa


Per fi han arribat!!!, ja les tenim aquí. Avui els nens pleguen del cole i ja tenim les maletes a punt per anar-nos-en a Roma. Ens encanta viatjar. Quan encara no teníem en Pol Nabil i la Paula, en David i jo viatjàvem molt. Ens agrada conèixer llocs, gent, cultures i maneres de fer diferents. Amb fills es fa més difícil viatjar, però ara els nostres ja són més grans i podem fer-ho sempre que la butxaca ens ho permet.No és el mateix comprar dos bitllets d'avió que quatre, el tiket del restaurant també s'ha de multiplicar per quatre, i les entrades als museus, i els transports urbans i...... En fi, tot i això marxem cap a Roma. Als nens els fa molta il·lusió i a nosaltres també. A més tenim un motiu afegit per anar a Roma i és que veurem Sor Antonia que per a nosaltres és una persona molt significativa doncs és la monja que ha estat gairabé 30 anys al “Lalla Meryem”i és la persona que ens va guiar en la Kafala dels nostres fills. Ara està jubilada i l'han traslladat a Roma. Ens fa il·lusió que vegi en Nabil i la Soumiya, com estan de gran i de macos, i agrair-li tot el que ella va fer pels nens i nenes de l'orfenat, com els cuidava, com els estimava. Penso que li agradarà veure que aquells infants tan remenuts que ella un dia va tenir als braços són feliços i tenen una família de debò i un futur ple de projectes.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Que pogueu gaudir molt tots plegats d´aquest viatje. Cada un és diferent però irrepetible.

Per molt que us agradi viatjar (a nosaltres també ens agrada) sempre em dit que malgrat això, el més important no és el lloc sinó la companyia o les persones amb les que et retrobaràs.

Ahhhh! i no deixeu d´explicar-nos com ha anat tot

Una abraçada, Fina

el fil vermell ha dit...

Hola!
Carai no havia trobat mai aquest blog i realment es molt maco!
Tambe he visitat el blog de la teva filla, m'ha agradat molt!

M'apasiona molt tot el tema de l'adopcio!

L'AUTORA ha dit...

Hola fil vermell!!! m'agrada que t'agradi el meu bloc. La meva filla va voler imitar-me, no escriu gaire, només quan ella ho demana. A mi ja em sembla bé que sigui una cosa totalment voluntaria i que la faci quan li vingui de gust. A mes a mes,es fixa molt en com escriu i, de passada, està aprenent molta ortografia.

Mercè