dissabte, 22 de desembre del 2007

A nosaltres ja ens va tocar la loteria


Un 22 de desembre de fa set anys a nosaltres ja ens va tocar la loteria. Va ser el dia que el jutge marroquí ens va atorgar la Kafala dels nostres dos fills. Estàvem tan contents!!!. Vaig plorar d'alegria, mentre abraçada a en David li deia que altres anys estàvem pendents de si ens tocava la loteria, i ara ja ens havia tocat. Teníem la sentencia de kafala i el permís per sortir del país. Ens quedava només fer els tràmits d'obtenció dels passaports d'en Nabil i la Soumiya i els visats per entrar a Espanya. In Sha Alà.
Certamen som afortunats,tenim dos fills com dos sols. Alegres, desperts,carinyosos ....Cada 22 de desembre recordem que a nosaltres ja ens ha tocat la loteria.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitat Merce i família, que aquests fets, que aquests records sigui sempre la vostra alegria dels Nadals, d'uns Nadals més plens d'amors, de senzilleza i de solidaritat de veritat, aquella solidaritat de donar el que tens i no el que et sobra.
Bones festes des de Manlleu, la teva Ciutat.

L'AUTORA ha dit...

Gràcies Pere, és cert que per a nosaltres aquests dies són molts especials. Són les festes de Nadal i són les dates que érem al Marroc per portar els nostres fills, el més important de la nostra vida. Que per cert els encanta venir a Manlleu, poble que em va veure néixer i que ells estimen com a propi. Les passejades amb bicicleta pel passeig del Ter, la volta al Poquí per veure les vaques,els porcs, les gallines i els bens quedaran per sempre a la seva retina igual que han quedat a la meva. Els orígens són molt importants per la vida de les persones, jo mai he oblidat els meus i per això vull que els meus fills tampoc oblidin els seus. Us desitgem molt Bones Festes!!!!!