dimecres, 14 de novembre del 2007

Escapada sense nens

Que ve que va tenir un cap de setmana per a nosaltres dos sols! que ve que va descansar de nens! que ve que va anar de "novios"de tant en tant!. Aquest cap de setmana ha sigut pel meu marit i per a mi. Hem anat al cinema, a sopar fora de casa i hem fet la ruta del tast de vins Ens hem allotjat a "Villa Engracia", un antic balneari prop del monestir de Poblet, on ens han tractat com a reis. El lloc té molts anys, però és net i polit. Té aquell encant decadent que tan m'agrada.Sóc molt feliç sent mare i fent de mare dels meus fills, m'agraden els nens i disfruto estant amb ells, però també sóc DONA i de vegades costa de sentir-t'hi. Agraeixo que poguem fer aquestes escapades, gràcies que la Montse, la meva sogra, es queda amb els nens (gràcies Montse!!!!). Ells estan encantats de dormir a casa els avis i nosaltres també. Es saludable tan per ells com per a nosaltres. La meva filla ja feia dies que deia -mama, quan anireu de novios???, perquè saben que es queden amb els avis i els porten al cinema, surten al parc i sobretot els consenteixen. Que també crec que es bo. Les normes ja les marquem nosaltres, els seus pares.Així doncs tots quatre hem carregat piles fins a la propera sortida..... d'aquí tres o quatre mesos.